Tartu Rulluisumaratoni ühistreeningul saab näpunäiteid parimatelt

7. SEB Tartu Rulluisumaratoni ühistreening toimub 16. augustil Inglimäel, kus algajad saavad kogenud uisuspetsidelt õpetussõnu ja kogenumad võivad lihtsalt üheskoos kilomeetreid mõõta.

Ühistreeninguks kogunemine toimub mäe all, endises Aovere toitlustuspunktis kell 19.15. Seal jagunetakse ka gruppideks vastavalt sellele, kuidas keegi ühiselt treenida soovib.

I grupp on mõeldud päris algajatele, kes on vähe uisutanud, tulevad ehk esimest korda maratonile ja kellel pole suuri kogemusi laskumistega.

II grupp on juba edasijõudnutele, kuid kes siiski soovivad pisut õpetussõnu.

III grupp on aga sportlastele, kes juhendamist ei vaja. Nemad saavad sõita omapäi või vajadusel ise teisi juhendada.

Ühistreeningul juhivad gruppe Tartu Rulluisuklubi liikmed, kes soovijatele järgnevaid teemasid tutvustavad:

1)Laskumine

2)Tõusmine

3)Grupisõit

4)Teeninduspunktis käitumine – söömine/joomine

5)Pidurdamine

6)Varustus, hooldus ja ettevalmistus maratoniks

Ühistreeningu õdusat rulluisuseltskonda saab nautida kuni kella 21.00-ni. Või kui veab ja leiad sobiva seltskonna – miks mitte sumedas suveöös rullitada kuni hommikuni.

 

Foto: Klubi Tartu Maraton

You may also like...